The trip - Reisverslag uit Ramsey, Verenigd Koninkrijk van Merel Kroon - WaarBenJij.nu The trip - Reisverslag uit Ramsey, Verenigd Koninkrijk van Merel Kroon - WaarBenJij.nu

The trip

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ramsey

Hi guys,
So today I flew to London and then went by train and bus to get to my host family. It was quiet the journey and I had to ask several people for help, because the airport was pretty clear and although the railway station system works fine, the signs are not that clear. The railway stations are quite different from the Dutch and I had to look twice at every train to where it was heading but I arrived safely in Huntingdon. There my host came to pick me up and we drove to her house, in Ramsey-Mereside, a small village in Cambridgeshire.
The flight was my first time ever but it went completely fine. I had a great time meeting my host and tomorrow I will start my internship in Wood Greens animal shelter. For now I have the Great Dane, Pug and kitten here to already be around animals the entire time.
The kids in the host family are adorable as well, and I feel really welcome.
And for all the bus drivers in England, they are just the same as the ones in Holland, either very happy or absolutely not, but most people are willing to help. A great first day I would call it.

Heei,
Vandaag ben ik dus naar Engeland gevlogen en daarna met de bus en de trein naar mijn gastgezin. Het was een flinke reis en ik heb een paar keer mensen om hulp moeten vragen. Op het vliegveld was het vrij duidelijk en ook het engelse spoorweg systeem werkt prima, maar het is heel anders dan in Nederland qua borden en dergelijke. Maar ik ben uiteindelijk veilig in Huntingdon aangekomen.
Daar werd ik opgehaald door mijn gastvrouw en zijn we naar Ramsey-Mereside gereden, waar zij wonen.
De vlucht was voor mij de eerste ooit maar is prima gegaan. Het was heel leuk om mijn gastgezin te ontmoeten en de kinderen zijn onwijs schattig.
Morgen begint mijn stage bij Wood Green Animal Shelter maar voor nu hebben ze hier een grote Deense Dog, een Mopshond en een kitten waar ik me prima mee kan vermaken.
En voor alle buschauffeurs, die zijn hier wel precies hetzelfde als in Nederland. Ze zijn of heel gezellig en vrolijk of het absolute tegenovergestelde, maar de meeste andere mensen willen altijd wel helpen.
Een geslaagde eerste dag zou ik zeggen!

  • 28 April 2014 - 20:25

    Corrie Horsman:

    wat een prestatie vind ik het zo helemaal alleen. En heel leuk om je verslag te lezen .XXX

  • 28 April 2014 - 20:26

    Margo:

    Hey, wat een leuk verslag van je eerste dag ! Best spannend geweest allemaal in je eentje !! Veel plezier morgen op je eerste stage dag

  • 28 April 2014 - 20:27

    Theo:

    Hoi Merel, dat heb je dan toch maar weer mooi gedaan. We zijn trots op je! Leuk dat je een verslag bijhoudt. groeten, papa

  • 29 April 2014 - 20:01

    Leo En Letty Kroon:

    Lieve Merel we vinden het leuk zo jouw belevenissen te kunnen volgen. We vinden het heel knap dat je dit alles in je eentje kan doen.
    Veel succes met het project.
    Veel liefs Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hi I am Merel and I am 17 years old, here I will keep record of my 3 week journey to England. An internship in Wood Green Animal Shelter.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 4246

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 17 Mei 2014

My internship in England

Landen bezocht: